Experience HUB jsme založili na základě gradující potřeby podnikatelů, majitelů firem a aktivních zaměstnanců eliminovat zbytečné chyby a zamezit jejich opakování. Neztrácet čas hledáním toho, co již jiní specialisté dobře znají a ví, že funguje. Experience HUB je centrum, kde seznamujeme s našimi zkušenostmi všechny, kdo mají aktivně zájem. Chceme obohatit všechny účastníky tím, co již máme v praxi ověřeno a co pomohlo našim klientů dosáhnout skvělých výsledků.
NAVŠTÍVILI JSTE ŘADU WORKSHOPŮ, MASTERMINDŮ, TAB BOARDŮ A POŘÁD MÁTE POCIT, ŽE NEMÁTE ZCELA JASNÉ ODPOVĚDI? CHCETE VĚDĚT, CO OPRAVDU FUNGUJE?
Na to může dát odpověď jen člověk, který stejnou myšlenku aplikoval několikrát v různých týmech, firmách a situacích. Neexperimentujte s dobře míněnými radami, potkejte se specialisty, kteří mají dlouholeté zkušenosti.
CO JE TO EXPERIENCE HUB?
Experience HUB je místo, kde se můžete pravidelně setkávat se specialisty Vlastní cesty, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve svém oboru. Náš Experience HUB je místo, kde s Vámi sdílíme naše zkušenosti a ukazujeme, jak konkrétně postupovat v daných situacích. Představujeme fungující modely ve firemní i životní praxi.
Naši specialisté v průběhu celého setkání postupně odpoví na vaše otázky, rozeberou problémy, které právě řešíte a dají vám jejich doporučení.

JAK FUNGUJE NÁŠ EXPERIENCE HUB
Experience hub se koná každý měsíc. Každé setkání je věnováno konkrétní specializaci a hlavně situacím, které nyní nejvíce potřebují podnikatelé, manažeři, ale i zaměstnanci řešit. Na programu Experience HUBu bývá:
- příběh z praxe a reálná situace na aktuální téma
- co funguje a co ne (data, fakta)
- jak zohlednit kontext týmu, firmy
- představení ověřených zkušeností v oboru
- na co si dávat pozor
- situace k řešení od účastníků HUBu
Objevte náš Experience Hub roční balíček!
Do 15. února 2025 se slevou 30 %.

Pořiďte si předplatné na letošní Experience Hub se slevou!
Do 15. února 2025 sleva 30 %.

Objevte náš Experience Hub roční balíček!
Do 15. února 2025 nabízíme možnost pořízení balíčku setkání včetně záznamů se slevou 30 %.

Jak připravit firmu i lidi na éru umělé inteligence
- use case úspěšné implementace AI
- AI interní směrnice a index připravenosti
- identifikace a rozvoj AI leaderů
Připojte se k exkluzivnímu webináři, kde odhalíme, jak úspěšně implementovat AI ve vaší organizaci a získat konkurenční výhodu na trhu.
Umělá inteligence AI je krásné a líbivé téma, které slibuje progresivní rozvoj firem. Je tomu skutečně tak? Může každá firma AI ihned nasadit? Představíme Vám naše zkušenosti z workshopů a spolupráci při zavádění AI do firem. Díváme se na AI zcela racionálně a vše rádi dokazujeme na praktických příkladech – co je třeba připravit a jak odhalit firemní potenciálu pro vstup AI do firmy.
CO SE DOZVÍTE:
- Praktické strategie pro identifikaci příležitostí, kde AI přinese největší hodnotu pro vaši firmu
- Jak rozpoznat a rozvíjet AI talenty ve vašich týmech
- Klíčové kroky pro vytvoření efektivních AI směrnic, které podpoří inovace a minimalizují rizika
- Osvědčené postupy pro překonání běžných překážek při zavádění AI
PRO KOHO JE WEBINÁŘ URČEN:
- CEO a vrcholové vedení
- Manažery zodpovědné za digitální transformaci
- HR ředitele a manažery rozvoje talentů
- Vedoucí inovačních a technologických týmů
ZÍSKÁTE:
- Konkrétní framework pro hodnocení AI připravenosti vaší organizace
- Checklist pro identifikaci a rozvoj AI lídrů
- Šablonu pro vytvoření interních AI směrnic
- Přístup k exkluzivní síti profesionálů řešících podobné výzvy
Nepromeškejte příležitost být mezi prvními, kdo své firmě zajistí konkurenční výhodu v éře AI.
PRO ÚČAST NA AKCI JE NUTNÁ REGISTRACE
Specialisté:
VŠECHNY NADCHÁZEJÍCÍ TERMÍNY PRO ROK 2025
Již proběhlé Experience HUBy
- co je nejsilnější životní motivace - motivační mapy
- jak prakticky motivovat pracovníky a zvýšit angažovanost
- co dělat z pozice majitele, manažera a mít motivovanou firmu
- jak prakticky nastartovat funkční interní komunikaci
- jak zvládnout negativní fámy a špatnou atmosféru týmu nebo firmy
- jak předejít a deeskalovat konflikt
- jak postavit obchod, aby dlouhodobě fungoval
- zvládněte největší obavy z vysoké ceny
- které obchodní dovednosti vás posunout k nárůstu obratu
- jak poznám, že je čas na externí pomoc a proč pozvat interim managera
- jak zjistím jaký typ intermu potřebuji? krizový vs rozvojový
- jaká je role interim managera ve firmě
- jak pracovat s vlastními emocemi
- jak zvládat emoce v týmu
- předávání a přebíraní zodpovědnosti za vlastní pocity
- síla zaměření - cvičení (tělo), vizualizace (mysl), meditace a coaching (vrozené kompetence)
- definování kompetencí dle role (leader, manager, projektant, ..)
- jak mé talenty mi pomohou k dosažení co chci, mého osobního poslání
- co jsou samořídící týmy a jak ovlivňují organizační kulturu a styl řízení
- co je třeba vzít v úvahu při implementaci samořídících týmů
- role Psychologického bezpečí v úspěchu samořídících týmů
- jak reálně přitahovat byznys - tvoříme lovebrand
- jak optimalizovat cestu zákazníka
- jak využít potenciál firmy / značky / produktu?
- Mindset a jeho změna jako životní cesta
- Jak pragmaticky zvládnout stagnaci mindsetu
- 7 úrovní vědomí pro rozvoj vlastního potenciálu
- Od snu k naplněném životu
- Jak pomoct odhalit motivaci zaměstnanců
- Praktická cesta pro zaměstnavatele na motivaci bez peněz
- Finanční mindset bez kterého se vám peníze ztratí
- Bez správně nastavených procesů nelze finance řídit
- Jak správně využít Controlling a reporting - způsoby prezentace dat
- Jak vizualizovat strategii, aby ji zaměstnanci pochopili
- Jak nastavit přidanou hodnotu strategie, aby se stala realitou
- Efektivní zapojení zaměstnanců do plnění strategie a Kritická místa strategie
- Jak mluvit, když podřízený nedodává
- Jak dávat zpětnou vazbu, aby se zvedl výkon
- Jak sdělit kritiku beze strachu, že pracovník odejde
- Jak správně přemýšlet o bezpečnosti - nový mindset pro 21st.
- Jak zaměstnance přivést k bezpečnosti a klíčová opatření
- Je bezpečnost investice?
- Jak zvýšit kreativitu a produktivitu zaměstnanců?
- Jak odhalit potenciál člověka?
- Jakých výsledků můžete dosáhnout metody CREATIXO?
- Kdy ve firmě využít kouče a kdy vyhledat mentora?
- Jak využít koučovací přístup při vedení lidí?
- Jak se díky koučinku stát lepším manažerem?
- Jak správně připravit změny v rámci firmy?
- Kdy jsme připraveni změnu realizovat?
- Jaké jsou hlavní pilíře řízení změn?
- Jak pracovat s organizační strukturou a rolemi?
- Jak si při růstu firmy udržet zaměstnance srdcaře?
- Jak v klidu delegovat a nebýt na všechno sám?
- Jak komunikovat změny, aby to proběhlo v klidu?
- Jak vyvolat vnitřní rozhodnutí?
- Jak zaujmout při zadávání úkolů? Jak správně reagovat?