Strategie rozhoduje, zda naplníte vlastní byznysový plán a dosáhnete svého vysněného úspěchu nebo se budete potácet v problémech a dluzích.
Chcete jít nejkratší cestou ke své vizi, svému úspěchu? Pak je ten správný čas, kdy než utratím jedinou korunu, tak vytáhnu tužku a papír a připravím strategii. Strategie je cesta posetá konkrétními úkoly, které když já a mí zaměstnanci uděláme, dosáhneme svého úspěchů.
Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsme neudělali na konci roku.
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.”
Napřed si vymezte své vlastní unikátní strategické herní pole. Jde o to, co patří do firmy a co vše řídíte a v jakém to máte stavu. Jeden pohled může být:
Nenechte se ukolébat obecností těchto řízených oblastí. Důležití je jejich podstata a smysl pro podnikatelský záměr a vaši vizi. U každé zvolené oblasti si definujte v jakém stavu se nachází a jakých konkrétních hodnota dosahuje. Například – máme 30 produktů s 10 produktů vyprodukuje 80% obratu atd.
Lze využít model Canvas nebo jen logické myšlení. V každém případě použijte vizuální modelování, usnadní vám si klíčové informace snadněji zapamatovat a vysvětlit je i kolegům.
Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsem neudělali na konci roku.
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.”
Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsem neudělali na konci roku.
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.”