Krize, stejně jako pojem insolvence, jsou často strašákem. Jsou to synonyma pro úpadek firmy, tlak věřitelů, ztrátu zákazníků, útěk zaměstnanců, likvidaci majetku apod. Z pohledu Vlastní cesty je krize příležitost, jak firmu změnit a posunout k rozvoji. Je třeba znát postupy a zásady krizového managementu, komunikace a postup, jak využít moratoria insolvence. Chcete vědět, jak využít krize? Registrujte se na náš webinář. 

Správně postupovat v krizových situacích firmy, může firmě pomoci nastoupit novou cestu rozvoje. Vždy je podstatné mít znalosti, jak vše provést. Krize může být strašák, když nevíte jak postupovat, a insolvence může být předzvěst konce firmy. 

Lektoři se na to dívají zcela jinak. Krize je příležitost očistit firmu od neefektivních postupů a problémových zaměstnanců. Je zde možnost nastartovat nové produkty a efektivnější systém managementu. Příklady z praxe ukazují, že krize dokázala katapultovat firmu k novým úspěchům.

Správný způsob práce s insolvencí, od zjištění insolvence, přes využití moratoria až po cílenou a správnou reorganizaci, Vám může pomoci získat čas pro řešení krize, odstranit tlak věřitelů a věnovat se plně přeměně firmy. 

Na našem webináři se dovíte, jak krizi a insolvenci využít ve vlastní prospěch a následný rozvoj nebo třeba i prodej firmy. 

CÍL WEBINÁŘE 

  • Zvládnout krizovou situaci firmy 
  • Jak efektivně využít v insolvenci moratorium nebo reorganizaci a nespadnout do pasti

Webinář je určen pro

  • Majitele malých a středních firem, kteří chtějí předcházet firemním ztrátám
  • Manažery velkých firem, kteří mají chtějí být připraveni na krizové firemní situace 
  • Všechny zájemce o tuto problematiku

PROGRAM ONLINE WEBINÁŘE

  • Co je to krize a krizový management 
    • Jaké situace jsou vhodné pro krizový management 
    • Jak sestavit krizový tým 
    • Jak začít řešit krizi 
  • Co je to insolvence
    • Jak odhalit úpadek – výpočet platební neschopnosti  
    • Odpovědnost majitelů a managementu 
  • Využití moratoria v insolvenci 
    • Kdy vyhlásit moratorium
    • Jak využít moratoria
    • Mezera krytí
  • Krizový plán – cesta z krize po rozvoj
    • Jak připravit krizový plán 
    • Práce s krizovými opatřeními 
  • Základní pravidla krizové komunikace 
    • Kdy, co a jak komunikovat 
    • Co nesmíme v krizové komunikaci porušit
  • Jak postupovat v úpadku a eliminovat rizika 
    • Možnosti překonání úpadku
    • Sanační a likvidační cesty řešení 
  • Možnosti a podmínky reorganizace 
    • Standardní a přebalená reorganizace 
    • Ekvitní a prodejní reorganizace

Unikátní spolupráce – Profi poradce a advokát 

Znalosti jsou základem jakéhokoli řešení. Bohužel dnes musí mít management multioborové znalosti a musí je umět vzájemně propojovat. Pro jednoho člověka je to velmi náročné a občas i nemožné. Na vlastní cestě jsme se rozhodli Vám vyjít vstříc a začali jsme propojovat znalosti managementu a práva. Tento webinář je toho důkazem. Přijďte se podívat, jak to funguje.  

REGISTRACE

Přihlaste se na webinář kliknutím na tlačítko registrovat:

Představení lektorů 

 

 

Jiří Střelec 

25 let praxe 

lektor managementu a leadershipu, autor znalostní linie Krizový management a heuristické sítě znalostí – Vlastní poznání

 

Petr Zapletal

24 let praxe 

úspěšný advokát specializující se na sporovou agendu a insolvence

BONUS WEBINÁŘE

Na webináři jsme pro vás připravili hned 2 bonusy:  

  • získáte 25% slevu na znalostní linii Krizový management  – registrovat se můžete ZDE 
  • úvodní jednání k Vaší situaci zdarma 

Neváhejte a registrujte se. 

Důležité pojmy najdete v sekci Krizový management