Krize, stejně jako pojem insolvence, jsou často strašákem. Jsou to synonyma pro úpadek firmy, tlak věřitelů, ztrátu zákazníků, útěk zaměstnanců, likvidaci majetku apod. Z pohledu Vlastní cesty je krize příležitost, jak firmu změnit a posunout k rozvoji. Je třeba znát postupy a zásady krizového managementu, komunikace a postup, jak využít moratoria insolvence. Chcete vědět, jak využít krize? Registrujte se na náš webinář.
Správně postupovat v krizových situacích firmy, může firmě pomoci nastoupit novou cestu rozvoje. Vždy je podstatné mít znalosti, jak vše provést. Krize může být strašák, když nevíte jak postupovat, a insolvence může být předzvěst konce firmy.
Lektoři se na to dívají zcela jinak. Krize je příležitost očistit firmu od neefektivních postupů a problémových zaměstnanců. Je zde možnost nastartovat nové produkty a efektivnější systém managementu. Příklady z praxe ukazují, že krize dokázala katapultovat firmu k novým úspěchům.
Správný způsob práce s insolvencí, od zjištění insolvence, přes využití moratoria až po cílenou a správnou reorganizaci, Vám může pomoci získat čas pro řešení krize, odstranit tlak věřitelů a věnovat se plně přeměně firmy.
Na našem webináři se dovíte, jak krizi a insolvenci využít ve vlastní prospěch a následný rozvoj nebo třeba i prodej firmy.
CÍL WEBINÁŘE
- Zvládnout krizovou situaci firmy
- Jak efektivně využít v insolvenci moratorium nebo reorganizaci a nespadnout do pasti
Webinář je určen pro
- Majitele malých a středních firem, kteří chtějí předcházet firemním ztrátám
- Manažery velkých firem, kteří mají chtějí být připraveni na krizové firemní situace
- Všechny zájemce o tuto problematiku
PROGRAM ONLINE WEBINÁŘE
- Co je to krize a krizový management
- Jaké situace jsou vhodné pro krizový management
- Jak sestavit krizový tým
- Jak začít řešit krizi
- Co je to insolvence
- Jak odhalit úpadek – výpočet platební neschopnosti
- Odpovědnost majitelů a managementu
- Využití moratoria v insolvenci
- Kdy vyhlásit moratorium
- Jak využít moratoria
- Mezera krytí
- Krizový plán – cesta z krize po rozvoj
- Jak připravit krizový plán
- Práce s krizovými opatřeními
- Základní pravidla krizové komunikace
- Kdy, co a jak komunikovat
- Co nesmíme v krizové komunikaci porušit
- Jak postupovat v úpadku a eliminovat rizika
- Možnosti překonání úpadku
- Sanační a likvidační cesty řešení
- Možnosti a podmínky reorganizace
- Standardní a přebalená reorganizace
- Ekvitní a prodejní reorganizace
Unikátní spolupráce – Profi poradce a advokát
Znalosti jsou základem jakéhokoli řešení. Bohužel dnes musí mít management multioborové znalosti a musí je umět vzájemně propojovat. Pro jednoho člověka je to velmi náročné a občas i nemožné. Na vlastní cestě jsme se rozhodli Vám vyjít vstříc a začali jsme propojovat znalosti managementu a práva. Tento webinář je toho důkazem. Přijďte se podívat, jak to funguje.
REGISTRACE
Přihlaste se na webinář kliknutím na tlačítko registrovat:
Představení lektorů
| ||
Jiří Střelec 25 let praxe lektor managementu a leadershipu, autor znalostní linie Krizový management a heuristické sítě znalostí – Vlastní poznání |
| Petr Zapletal 24 let praxe úspěšný advokát specializující se na sporovou agendu a insolvence |
BONUS WEBINÁŘE
Na webináři jsme pro vás připravili hned 2 bonusy:
- získáte 25% slevu na znalostní linii Krizový management – registrovat se můžete ZDE
- úvodní jednání k Vaší situaci zdarma
Neváhejte a registrujte se.
Důležité pojmy najdete v sekci Krizový management.