Experience HUB jsme založili na základě gradující potřeby podnikatelů, majitelů firem a aktivních zaměstnanců eliminovat zbytečné chyby a zamezit jejich opakování. Neztrácet čas hledáním toho, co již jiní specialisté dobře znají a ví, že funguje. Experience HUB je centrum, kde seznamujeme s našimi zkušenostmi všechny, kdo mají aktivně zájem. Chceme obohatit všechny účastníky tím, co již máme v praxi ověřeno a co pomohlo našim klientů dosáhnout skvělých výsledků.
NAVŠTÍVILI JSTE ŘADU WORKSHOPŮ, MASTERMINDŮ, TAB BOARDŮ A POŘÁD MÁTE POCIT, ŽE NEMÁTE ZCELA JASNÉ ODPOVĚDI? CHCETE VĚDĚT, CO OPRAVDU FUNGUJE?
Na to může dát odpověď jen člověk, který stejnou myšlenku aplikoval několikrát v různých týmech, firmách a situacích. Neexperimentujte s dobře míněnými radami, potkejte se specialisty, kteří mají dlouholeté zkušenosti.
CO JE TO EXPERIENCE HUB?
Experience HUB je místo, kde se můžete pravidelně setkávat se specialisty Vlastní cesty, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve svém oboru. Náš Experience HUB je místo, kde s Vámi sdílíme naše zkušenosti a ukazujeme, jak konkrétně postupovat v daných situacích. Představujeme fungující modely ve firemní i životní praxi.
Naši specialisté v průběhu celého setkání postupně odpoví na vaše otázky, rozeberou problémy, které právě řešíte a dají vám jejich doporučení.

JAK FUNGUJE NÁŠ EXPERIENCE HUB
Experience hub se koná každý měsíc. Každé setkání je věnováno konkrétní specializaci a hlavně situacím, které nyní nejvíce potřebují podnikatelé, manažeři, ale i zaměstnanci řešit. Na programu Experience HUBu bývá:
- příběh z praxe a reálná situace na aktuální téma
- co funguje a co ne (data, fakta)
- jak zohlednit kontext týmu, firmy
- představení ověřených zkušeností v oboru
- na co si dávat pozor
- situace k řešení od účastníků HUBu
Objevte náš Experience Hub roční balíček!
Do 15. února 2025 se slevou 30 %.

Pořiďte si balíček Experience Hub a získejte přístup k záznamům za celý rok.

Objevte náš Experience Hub roční balíček!
Do 15. února 2025 nabízíme možnost pořízení balíčku setkání včetně záznamů se slevou 30 %.

Obchod a marketing
- Moderní obchod potřebuje HOT Leady od marketingu
- Kvalitní obchodník neprodává cenu, ale hodnotu
- Využijte psychologii rozhodování pro uzavírání obchodu
🚀 Kolik obchodů vám dnes uniklo?
Mít leady nestačí. Trh je plný firem, které je sbírají, ale neumí je proměnit v zakázky. Chcete patřit mezi ně, nebo se stát profíkem, který umí uzavírat obchody?
Na Experience HUBu nečekejte nudnou teorii. Jdeme rovnou do akce. Naučíte se, jak využít psychologii, správnou argumentaci a moderní přístupy k obchodnímu úspěchu.
PRO ÚČAST NA AKCI JE NUTNÁ REGISTRACE
Specialisté:
VŠECHNY NADCHÁZEJÍCÍ TERMÍNY PRO ROK 2025
Již proběhlé Experience HUBy
- strategie - odhalte klíčové faktory úspěchu vaší firmy
- jak připravit firmu i lidi na éru umělé inteligence
- manažer: profese, která vyžaduje dovednosti a výsledky
- jak poznáte, komu můžete nabídnout židli vedoucí
- co z vás opravdu udělá manažera - Model úspěšných manažerských dovedností
- jaký rozvoj potřebují dnešní manažeři, aby firmy přežily
- use case úspěšné implementace AI
- AI interní směrnice a index připravenosti
- identifikace a rozvoj AI leaderů
- strategie vítězů: Co dělají úspěšné firmy jinak
- dvě cesty k vítězné strategii: Která je pro vás ta pravá?
- jak proměnit manažery i tým v tahouny firemní budoucnosti
- strategie zavedení AI do firmy
- praktická rizika a příležitosti AI
- klíčové kompetence zaměstnanců pro zvládnutí AI
- co je nejsilnější životní motivace - motivační mapy
- jak prakticky motivovat pracovníky a zvýšit angažovanost
- co dělat z pozice majitele, manažera a mít motivovanou firmu
- jak prakticky nastartovat funkční interní komunikaci
- jak zvládnout negativní fámy a špatnou atmosféru týmu nebo firmy
- jak předejít a deeskalovat konflikt
- jak postavit obchod, aby dlouhodobě fungoval
- zvládněte největší obavy z vysoké ceny
- které obchodní dovednosti vás posunout k nárůstu obratu
- jak poznám, že je čas na externí pomoc a proč pozvat interim managera
- jak zjistím jaký typ intermu potřebuji? krizový vs rozvojový
- jaká je role interim managera ve firmě
- jak pracovat s vlastními emocemi
- jak zvládat emoce v týmu
- předávání a přebíraní zodpovědnosti za vlastní pocity
- síla zaměření - cvičení (tělo), vizualizace (mysl), meditace a coaching (vrozené kompetence)
- definování kompetencí dle role (leader, manager, projektant, ..)
- jak mé talenty mi pomohou k dosažení co chci, mého osobního poslání
- co jsou samořídící týmy a jak ovlivňují organizační kulturu a styl řízení
- co je třeba vzít v úvahu při implementaci samořídících týmů
- role Psychologického bezpečí v úspěchu samořídících týmů
- jak reálně přitahovat byznys - tvoříme lovebrand
- jak optimalizovat cestu zákazníka
- jak využít potenciál firmy / značky / produktu?
- Mindset a jeho změna jako životní cesta
- Jak pragmaticky zvládnout stagnaci mindsetu
- 7 úrovní vědomí pro rozvoj vlastního potenciálu
- Od snu k naplněném životu
- Jak pomoct odhalit motivaci zaměstnanců
- Praktická cesta pro zaměstnavatele na motivaci bez peněz
- Finanční mindset bez kterého se vám peníze ztratí
- Bez správně nastavených procesů nelze finance řídit
- Jak správně využít Controlling a reporting - způsoby prezentace dat
- Jak vizualizovat strategii, aby ji zaměstnanci pochopili
- Jak nastavit přidanou hodnotu strategie, aby se stala realitou
- Efektivní zapojení zaměstnanců do plnění strategie a Kritická místa strategie
- Jak mluvit, když podřízený nedodává
- Jak dávat zpětnou vazbu, aby se zvedl výkon
- Jak sdělit kritiku beze strachu, že pracovník odejde
- Jak správně přemýšlet o bezpečnosti - nový mindset pro 21st.
- Jak zaměstnance přivést k bezpečnosti a klíčová opatření
- Je bezpečnost investice?
- Jak zvýšit kreativitu a produktivitu zaměstnanců?
- Jak odhalit potenciál člověka?
- Jakých výsledků můžete dosáhnout metody CREATIXO?
- Kdy ve firmě využít kouče a kdy vyhledat mentora?
- Jak využít koučovací přístup při vedení lidí?
- Jak se díky koučinku stát lepším manažerem?
- Jak správně připravit změny v rámci firmy?
- Kdy jsme připraveni změnu realizovat?
- Jaké jsou hlavní pilíře řízení změn?
- Jak pracovat s organizační strukturou a rolemi?
- Jak si při růstu firmy udržet zaměstnance srdcaře?
- Jak v klidu delegovat a nebýt na všechno sám?
- Jak komunikovat změny, aby to proběhlo v klidu?
- Jak vyvolat vnitřní rozhodnutí?
- Jak zaujmout při zadávání úkolů? Jak správně reagovat?