Většinou není problém najít technické řešení. Na to jsou leadeři skvěle připravováni a mají okolo sebe týmy specialistů. To nejtěžší je jej komunikovat tak, aby toto řešení zaměstnanci pochopili a nadchli se pro něj. Komunikace má mnohdy větší vliv na úspěch než samotné řešení. Leader v těžkých situacích nesmí vypadnout z role a musí ji zvládnout jako profesionální herec na jevišti. Naučte se vtáhnout zaměstnance do děje a buďte skvělý leader.
Firma je vlastně jeviště, kde jde o hodně. Leader musí zvládnout svou roli, jinak firma může utrpět ztrátu. Na firemním jevišti není prostor pro chyby! Komunikace je hlavní nástroj leadera pro vedení lidí. Sděluje-li zásadní rozhodnutí, má plnou pozornost zaměstnanců (diváků). Každá chybička může znamenat místo zapojení rezignaci. Zkušení leadeři proto věnují velkou pozornost komunikaci. Přijďte, naučíme Vás se připravit a komunikačně zvládnout svou roli leadera. Vyzkoušíte si techniky, které používají herci, aby zvládli svou roli.
Herec musí vtáhnout diváka do děje, aby společně s ním prožil příběh. Věřil mu a procítil s hlavním hrdinou každý jeho pocit, rozhodnutí, úspěch nebo i ztrátu. Zde je naprosto jasné synergické propojení mezi leadershipem / managementem a herectvím. Lídr musí udělat vše proto, aby zaměstnanci využili vlastní potenciál pro vlastní výkon, tým a firmu.
Spojili jsme znalosti a připravili jsme pro Vás zcela unikátní trénink, kde se spojují dva světy. Svět leadershipu a herectví. Každý z nich může dát hodně pro skvělý komunikační výsledek. Navíc získáte poznatky od lektora s praxí v Public Relations a Top managementu. Níže uvedený program se bude účastníkům upravovat na míru dle jejich schopností a případům, které si sami přinesou k řešení.
Přineste si případ komunikace, který Vás čeká. Ten nejzajímavější pro všechny účastníky lektor a herečka sehrají tak, abyste mohli najít nejlepší řešení. K tomu dostanete řadu tipů a ukázek, jak situaci vyřešit.
reference
Komunikaci jsme trénovali a trénujeme například pro TPCA, FEI, TNT, Continental, Inex Spedition, Alphaduct, SONY DADC, J&T Management, ENEL, Honeywell, Kingspan, CZ Okna, Nuovo Caffe, Cukrárnu Cherry, EDAG , Digiteq apod.












nejčastější dotazy
Pokud máte jakékoliv dotazy ke koučinku pro CEO, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese info@vlastnicesta.cz.
Pro leadery, manažery a odborníky, kteří potřebují srozumitelně odkomunikovat změny, rozhodnutí nebo nepříjemná sdělení a zároveň udržet důvěru týmu. Hodí se i pro technicky orientované role, kde bývá komunikace rozhodující pro přijetí řešení.
Cena bude stanovena pro zákazníka na míru jeho potřebám. Reflektuje na zvolené prostory, vybavení, počet účastníků, délku tréninku apod. Máte-li zájem, kontaktujte nás na jstrelec@vlastnicesta.cz.
Prakticky. Kombinuje přípravu na „vystoupení“, techniky pro udržení role, práci s emocemi publika a nácvik konkrétních situací.
Jiří Střelec
30 let praxe lektor komunikace, managementu a leadershipu
Zaměřuje se na to, jak technicky orientované pracovníky naučit softskills. Pomáhá firmám s transformacemi a zaváděním změn.
“Každý má vlastní unikátní cestu k úspěchu. Společně ji najdeme.” Jiří
Mirella Kreder
Jako kouč a trenér podporuje organizační rozvoj, řízení změn a vztahů, emoční inteligenci, mezikulturní povědomí, zvládání konfliktů a sebeřízení, komunikační poradenství. Jako moderátor konfliktů, trenér vyjednávání a expert na týmový rozvoj a osobní rozvoj pomáhá předcházet a usnadňovat i velmi silně emocionální a vysoce eskalované interakce, a to i v interkulturním prostředí.
Radek Osička
Heart Coach, Vztahotvůrce, Teolog. Jeho posláním je pomáhat jednotlivcům a párům objevovat potenciál jejich srdce a proměňovat ho v pevné a naplněné vztahy. Má více než 7 let zkušeností s rozvojem lidí v oblasti mezilidských vztahů. Pracuje s jednotlivci i páry, kteří hledají cestu ven z pocitů odcizení, nedostatku komunikace nebo nedůvěry. Ve své práci spojuje praktické nástroje s hlubokým spirituálním nadhledem, abych klientům pomohl nejen pochopit podstatu jejich problémů, ale také je efektivně řešit a skutečně měnit věci v praxi.
Připravíte se na těžké sdělení tak, aby lidé rozuměli a šli s vámi (ne do odporu). Trénujete na vlastních situacích z praxe a odnášíte si konkrétní postupy a formulace.