Volat poradce: +420 737 279 917

Pochvala a kritika zaměstnance

Pochvala_kritika_zamestnance_HR_-_1

Sdělit pochvalu nebo správně komunikovat kritiku Vás naučíme. Vést a motivovat pracovníky je téma, které se skloňuje ve všech pádech. Jak konkrétně to udělat, když pracovníci nedodržují procesy, dělají chyby a zákazník si stěžuje. Jak konkrétně to udělat, když se týmu daří, aby tzv. neusnul na vavřínech. Při tom všem manažer neztratil hlavu a vytvářel si image spravedlivého, přísného, příjemného člověka. Jde to? Ano, na to je určen náš seminář. 

Chválit a kárat je základ vedení lidí

V praxi velmi často řešíme problémy vedoucích týmů, jak vést tým. Rádi by chválili, rádi by lidem i přidali odměny, ale nemohou. Stále totiž vidí, jaké chyby dělají, jaké ztráty vznikly. Řeší problém, zda je mají chválit nebo kárat za všechny chyby, jež vidí. Na druhou stranu ví, že chválit, když pracovníci dělají chyby je nebezpečné a snadno se otočí proti nim samotným.
K tomu všemu z jiných firem slyší, že je možné mít tým, kde se lidé podporují a je možné je chválit. Chválit, protože nezklamou Vaši důvěru a naopak pochvalu budou považovat za uznání, vyjádření důvěry a i budoucího závazku pro lepší pracovní výkon. Ne vždy však to bývá pravda, protože nikdo jen tak neodhalí „střeva“ svého vlastního neúspěchu. 
 
Tak, jak to tedy udělat? Jde vůbec dosáhnout správného týmu a mít radost?

Spojili jsme odbornosti

Jde dosáhnout kvalitní spolupráce v týmu. Je to práce na delší dobu. Čím dříve vedoucí nebo manažer začne, tím dříve, může mít dobré výsledky.  Není to však dáno jen psychologii nebo jen lidskými zdroji. Je zapotřebí skloubit: 
  • poslání pracovních pozic
  • znalostí schopností vlastních pracovníků
  • potřeb firemních procesů a strategie firmy
  • způsobů hodnocení výkonu pracovníků
  • chápaní a znalost pravidel sociálních skupin
  • … 
Z výčtu vyplývá, že je třeba prakticky spojit více oboru dohromady, chcete-li být úspěšní. My jsem to pro Vás udělali. Spojili jsme vlastní síly a dva naší poradci se dali dohromady – Jiří Střelec, majitel Vlastní cesty a Vojtěch Bednář, majitel Firemního sociologa. Každý je specialista s roky praxe ve svých oborech. Náš seminář, kurz je složen ze znalostí oborů management, sociologie, psychologie, Public Relations, hodnocení a měření
 

Program online webináře 

  • předpoklady pro funkční pochvalu a kritiku
  • zásady pochvaly zaměstnance
  • jak pochválit  – kdy, kde, jak se připravit, s čím počítat
  • zásady kritiky zaměstnance
  • jak kritizovat – kdy, kde, jak se připravit, jak se vyvarovat chyb
  • čeho si musíme být vědomi chceme-li chválit a kritizovat smysluplně a účinně

REGISTRACE

Přihlaste se na webinář kliknutím na tlačítko registrovat:

Znalostní linie 

Máte-li zájem o samostudium (elearning) pod dohledem autorů, můžeme využít naší znalostní linie Jak správně chválit a kárat pracovníky

Připravil/a

Sdílejte

Články, které by Vás mohly zajímat

Kurzy, které by Vás mohly zajímat