Volat poradce: +420 737 279 917
VOLAT PORADCE: +420 737 279 917
Search
Close this search box.

SOCNET – Sociální sítě – možnosti využití ke komunikaci a k propagaci

Kurz je určen podnikatelům, managementu a jednotlivcům, kteří chtějí využívat služeb moderních sociálních sítí ke komunikaci a k efektivní propagaci svých firem, produktů a své osoby. V kurzu se dozvíte informace o původu, historii a současnosti sociálních sítí, o tom, jak se v sociálních sítích šíří informace a jak tyto sítě využívat k propagaci a ke komunikaci s partnery a zákazníky.
Social media and young people network concept. Modern graphic interface showing online social connection network and media channels to engage customer interaction in the digital business.

Místo:Praha, Brno, Bratislava
Vstupní znalosti:Základy práce s PC
Metody výuky:Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Lektor kursu:Vojtěch Bednář

Pro koho je kurz určen

Malí a střední podnikatelé, management, pracovníci zodpovědní za komunikaci s veřejností.

Co Vás naučíme

V kurzu se dozvíte informace o původu, historii a současnosti sociálních sítí, o tom, jak se v sociálních sítích šíří informace a jak tyto sítě využívat k propagaci a ke komunikaci s partnery a zákazníky.

Osnova kurzu

Sociální sítě: úvod do problematiky

  • Co jsou to sociální sítě: definice, umístění mezi webové služby
  • Kdo jsou uživatelé sociálních sítí
  • Kdo jsou provozovatelé sociálních sítí

Historie a současnost sociálních sítí

  • Vývoj komunikačních služeb na internetu
  • Pasivní publikace vs. aktivní komunikace mezi uživateli
  • Polointeraktivní systémy, komunikace pomocí webového média
  • Částečná participace uživatelů na obsahu
  • Uživateli tvořený obsah vs. privatizace médií
  • Sociální sítě
  • Další vývoj
  • Současnost sociálních sítí
  • Hlavní vlastnosti (s důrazem na sdílení obsahu)
  • Hlavní představitelé: představení, srovnání, vysvětlení možností
  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • České sítě (Spolužáci a další)
  • Obchodní modely sociálních sítí
  • Uživatelé a informace v prostředí sociálních sítí
  • Jak sociálním sítím přibývají a ubývají uživatelé
  • Jak se v sociálních sítích šíří informace, odkud se berou a kde mizí
  • Jak se sociální sítě (navzájem) ovlivňují
  • Jak lze/nelze komunikaci v sítích řídit

Možnosti využití sociálních sítí

  • Využití sociálních sítí pro firemní propagaci
  • Umístění Sociálních sítí mezi propagačními a komunikačními médii
  • Možnosti osobní a firemní propagace na sociálních sítích
  • Facebook (možnosti, vlastnosti)
  • Twitter (možnosti, funkce, vhodnost)
  • MySpace (možnosti, funkce, vhodnost)
  • Možnosti získání informací a kontaktů pomocí sociálních sítí
  • Reálná hodnota “virtuálního přátelství”
  • Využití sociálních sítí pro vnitrofiremní komunikaci
  • Komunikace uvnitř organizace
  • Vhodnost sociálních sítí pro vnitřní sdílení informací
  • Neformálnost sociálních sítí jako faktor v komunikaci uvnitř organizace
  • Limity a omezení pro vnitřní komunikaci
  • Využití sociálních sítí pro budování image
  • Sociální sítě jako společenský fenomén
  • Sociální sítě a image firmy

Problematické vlastnosti sociálních sítí

  • Odlišnosti komunikace a prezence na sociálních sítích od jiných médií
  • Kontraproduktivní použití a nechtěné důsledky
  • Jak je poznat
  • Jak se jich vyvarovat
  • Jak eliminovat jejich působení
  • Sociální sítě jako móda a „buzzword“
  • Přetížení uživatelů
  • Přetížení komunikátora
  • Problém opuštění
  • Přítomnost a aktivita konkurence, guerillový boj
  • Identifikace
  • Mírnění následků

Realistické možnosti použití sociálních sítí

  • Pro vnitřní komunikaci
  • Pro vnější komunikaci
  • Pro propagaci
  • Pro podporu klientů

Termíny konání kurzu a cena

Cena kurz se pohybuje od 2700 Kč bez DPH.

Připravil/a

Sdílejte

Mohlo by Vás zajímat