Volat poradce: +420 737 279 917
VOLAT PORADCE: +420 737 279 917

Time management – efektivní využívání času – kurz

Závod s časem zvládáme každý po svém. Je na nás jaký systém si zavedeme. Rozhodující však je, zda včas splníme cíle, projekty, úkoly. To vše samozřejmě do úspěšného konce s ohledem na priority týmu a firmy. Jak si správně nastavit systém pro dotahování úkolů do konce, jak využít správně emaily, kalendáře, timesheety, kapacity, priority, jak odstraňovat zbytečné bariéry, k tomu všemu Vás natrénujeme na našem školení time managementu.
Time_management_-_panacek4

V sekci Metody najdete popis Time Management. 

Neustále roste dynamika prostředí, která na pracovníky nakládá více a více úkolů. Ty musíme zvládnout bez ohledu na to, že čas a naše kapacita je stále stejná nebo menší. Je třeba neustále zlepšovat vlastní efektivitu práce a soustředit se na důležité úkoly. 

Většina příčin proč nezvládneme v termínu všechny úkoly tkví v nás samotných. Správný time management není jen otázkou nastavení systému, ale pochopení, čím se brzdíme, kde si vytváříme neefektivity apod. Je pak na nás samotných, abychom si našli vlastní optimální styl práce, který nás požene k lepším výkonům. Našli jsme také styl, který bude odpovídat firemní kultuře a ostatní pracovníci jej rádi budou akceptovat. 

Lektor na tréninku využívá model personálního a kapacitního auditování, který vytvořit pro analýzu pracovních pozic. Tento model poslouží pro nastavení správného time managementu účastníků a odhalení slabých míst jejich plánování, odhalení přetíženosti  nebo naopak nedostatečného vytížení.

Součástí tréninku budou tato témata:

  • žijeme jeden život i když ve světě pracovním a osobním
  • kapacita je jen jedna
  • kapacita versus popis pracovní pozice 
  • člověk jako zdroj energie 
  • osobní cíle 
  • osobní motivace pro lepší výkon
  • stanovování priorit
  • vlastní brzdy 
  • efektivita práce 
  • osobní plány 
  • ukázky plánování kapacit, úkolů, projektů
  • krátkodobé a dlouhodobé plánování 
  • roční plán pravidelných aktivit
  • vliv změn na plánování 
  • delegování 

Součástí tréninku budou ukázky z praxe a účastnící si budou vytvářet vlastní systém plánování svého času a možností, které činnosti je třeba a kdy delegovat, které činnosti je třeba realizovat s odstupem apod. 

Výsledek tréninku, kurzu

Účastníci si připraví vlastní systém pro lepší zvládání své práce. Poodhalí příčiny svých neefektivit a najdou si na ně řešení nebo jim lektor řešení doporučí. Vyzkouší si model stanovování priorit a případně stanoví vlastní kritéria, která nejvíce ovlivňují jejich práci a je třeba je zohlednit při určování priorit. 

Účastníci si připraví roční plán pravidelných aktivit, které na své pracovní pozici musí vykonávat. Ten budou konfrontovat se svým popisem pracovní pozice.

Cena

Cena se odvíjí podle konkrétních požadavků zákazníka. Zavolejte a nechte si připravit program a kalkulaci na míru Vašim potřebám.

Připravil/a

Sdílejte

Mohlo by Vás zajímat