Naučíme vás praktický management, který zajistí hladký chod vašich každodenních operací. Začneme s klíčovými manažerskými kompetencemi, které dokážeme zlepšit až o desítky procent. Nastavíme správný denní i roční režim manažera, abyste se na konci roku vyhnuli nepříjemným překvapením. Posílíme váš podnikatelský a manažerský mindset na úrovni TOP i středního managementu. Postupně rozvineme vaše schopnosti jako lídra, abyste dokázali správně nadchnout a vést svůj tým ke společné vizi. Efektivně zapojíme emoce a kulturní rozdíly pro zvýšení spolupráce týmů, spokojenosti zaměstnanců a výkonu firmy. Nevíte jak začít? Náš specialista vám po několika otázkách navrhne nejvhodnější postup.
- Nastavíme vám režim práce manažera
- Rozvineme vaše manažerské a leadership dovednosti
- Posílíme správný mindset TOP, středního managementu
- Pomůžeme vám zlepšit o desítky procent vybrané kompetence
- Zefektivníme váš time management od nastavení kapacit až po delegování
- Správně využijeme interkulturní odlišnosti pro efektivní týmovou spolupráci

Smyslem managementu je vést zaměstnance k výsledkům, aby práce byla hotova, firma vydělala a pracovníci měli z práce radost. Bez správného vedení a jasného směru se aktivity nesladí, to pak vede k neefektivitě a zmatení. Manažerské dovednosti zahrnují efektivní vedení porad, řízení úkolů, jasné sdělování očekávání, schopnost povzbuzovat a v případě potřeby i kárat. To je jen malinkatý výčet absolutního základu profese manažera. Manažer musí také umět tvořit inspirativní vize a nadchnout pro ně zaměstnance, čímž posiluje jejich sounáležitost s firmou. Tím se také zvyšuje jejich angažovanost a loajalita, což vede k lepší spolupráci a vyšší produktivitě. Když se zaměstnanci cítí cenění a jsou správně vedeni, jsou motivovanější k dosažení společných cílů. Níže jsou popsané klíčové oblasti mentoringu, koučinku, mediace. Chcete je správně využít? Poraďte se se specialisty Vlastní cesty.

Kdy se pustit do zpracování firemní strategie
Chcete jít nejkratší cestou ke své vizi, svému úspěchu? Pak je ten správný čas, kdy než utratím jedinou korunu, tak vytáhnu tužku a papír a připravím strategii. Strategie je cesta posetá konkrétními úkoly, které když já a mí zaměstnanci uděláme, dosáhneme svého úspěchů.
- Zakládám firmu
- Mám podnikatelská záměr
- Mám vlastní vizí, koncept
- Nový produkt, portfólio produktů
- Nový projekt
- Zavádění velké změny – odkaz na Change management
- Chci šetřit vlastní zdroje
- Touha zavést vlastní myšlenky do života
- Aktuální strategie nefunguje
Strategická myšlenka
Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsme neudělali na konci roku.
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.”

Strategické firemní/herní pole
Napřed si vymezte své vlastní unikátní strategické herní pole. Jde o to, co patří do firmy a co vše řídíte a v jakém to máte stavu. Jeden pohled může být:
- Produkty a služby
- Obchod a zákazníci
- Výroba
- Technologie
- Systém a infrastruktura
- Lidé
- ..
Více informací
Nenechte se ukolébat obecností těchto řízených oblastí. Důležití je jejich podstata a smysl pro podnikatelský záměr a vaši vizi. U každé zvolené oblasti si definujte v jakém stavu se nachází a jakých konkrétních hodnota dosahuje. Například – máme 30 produktů s 10 produktů vyprodukuje 80% obratu atd.
Lze využít model Canvas nebo jen logické myšlení. V každém případě použijte vizuální modelování, usnadní vám si klíčové informace snadněji zapamatovat a vysvětlit je i kolegům.

SWOT ANALÝZA - KLÍČOVÉ FAKTORY VLASTNÍHO ÚSPĚCHU
- MAX-MAX strategie– maximalizací silných stránek – maximalizovat příležitosti
- MIN-MAX strategie– minimalizací slabých stránek – maximalizovat příležitosti
- MAX-MIN strategie– maximalizací silných stránek – minimalizovat hrozby
- MIN-MIN strategie– minimalizací slabých stránek – minimalizovat hrozby
