Připravujeme novou webovou stránku www.jak-chvalit-karat.cz, která se bude věnovat znalostní linii ke správnému poskytování manažerské zpětné vazby. Zpětná vazba řeší způsoby a úskalí, jak:
- sdělit pracovníkům, že udělali skvělou práci
- povzbudit pracovníky, aby udělali nadstandardní výkon
- jak směrovat pracovníka, když to vypadá, že nestihne kvalitně práci
- jak kárat pracovníka, když neodvádí kvalitní práci
- apod.
Náš tým poradců v posledních 6 letech zjistil, že pro lepší výkon a rozvoj firmy je právě zpětná vazba častý problém. Sbíráme praktické problémy, se kterými se vedoucí a manažeři trápí. Situace, které zaměstnanci na manažery zkouší, aby si vytvořili alibi nebo další úlevy. Na všechny takové případy hledáme řešení, která skládáme do znalostní linie. Tato řešení, která již pomohla stovkám manažerům, pak můžete studovat on-line. Navíc budete mít k dispozici poradce, autora znalostní linie, který kontroluje správné použití nebo s ním můžete konzultovat vlastní problémy. Jde tedy o on-line poradenství.
25% sleva na znalostní linii
Pokud nám na na této stránce JAK CHVÁLIT A KÁRAT napíšete vlastní problém, který řešíte s manažerskou zpětnou vazbou, získáte 25% slevu na znalostní linii Jak správně chválit a kárat. Problémy použijeme pro zlepšení linie, doplnění řešení od našeho týmu poradců. Pomůžete nám tak vylepšit webovou stránku www.jak-chvalit-karat.cz. Jak bude webová stránka hotová (plánujeme srpen 2019), budeme Vás informovat a obdržíte slevový kód.