Trénink Konkurenceschopnost vlastním vzorem – reference
Potřeba nadefinování dlouhodobého plánu rozvoje v naší firmě vznikla v druhé polovině roku 2010 s následujícími hlavními cíly:
- Vytvořit vizi a strategii pro zvýšení konkurenceschopnosti
- Vytvořit strategii pro zlepšení prezentačních a komunikačních schopností zaměstnanců
- Zlepšit image výrobního závodu uvnitř koncernu
Ze strany Vlastní cesty byl navržen ucelený rozvojový plán, který stál na hlavních pilířích:
- Provedení SWOT analýzy pro jasné pochopení situace, základ pro tvorbu dlouhodobé strategie
- Provedení tréninku komunikace
- Provedení tréninku tvorby image
Během roku 2011 byla dosud provedena SWOT analýza a trénink komunikace pro management, projektové manažery a pracovníky zákaznické kvality.
Zhodnocení tréninků – Příprava i provedení tréninků byly na očekávané profesionální úrovni.
Hlavní přednosti byly:
- Komplexně a logicky sestavený plán akcí a tréninků, který krok za krokem směřuje ke splnění daných cílů
- Přizpůsobení náplně tréninků dle našich potřeb a dle náplně práce jednotlivých účastníků tréninků
- Individuální shrnutí / pohovory s jednotlivými účastníky tréninků a nastavení doporučení pro jejich další individuální rozvoj
Osobnost lektora (p. Střelce), který profesionálním a empatickým přístupem dovedl rozpoznat potřeby a možnosti jednotlivých účastníků tréninků a dovedl je motivovat k aktivní účasti.
Všichni účastníci tréninků je vnímali pozitivně a chtějí pokračovat v dalším rozvoji.
V Trutnově, 1.11.2011
Semerák Jan