Volat poradce: +420 737 279 917
VOLAT PORADCE: +420 737 279 917
Search
Close this search box.

Školení komunikace – manažerské komunikační dovednosti

Jen komunikovat informace nestačí. Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, změnu je běžnou součástí každodenní práce manažera. Vše je zapotřebí realizovat tak, aby si pracovník vytvářel dobré vztahy na pracovišti. Ty mají z dlouhodobého hlediska velký význam i na výsledky a kvalitu práce. To vše umí správná komunikace.
školení komunikace . manažerské dovednosti

Organizace školení komunikace

20. a 21. 11. 2024
Mo-cha coworking, Na Pankráci 30, Praha 4 – Vyšehrad
2 míst
Jiri-Strelec
Jiří Střelec
23. a 24. 01. 2025
Mo-cha coworking, Na Pankráci 30, Praha 4 – Vyšehrad
4 míst
20. a 21. 02. 2025
Mo-cha coworking, Na Pankráci 30, Praha 4 – Vyšehrad
8 míst

Vlastní cesta trénuje manažery, specialisty na aktivní komunikaci. Dnes již jen pasivní nebo reaktivní komunikace nestačí. Manažer i specialista má být člověk, který aktivně prosazuje své návrhy, včas eskaluje problémy, prezentuje výsledky. Ano, také spolu-vytváří firemní kulturu a rozvíjí firemní strategii.

K dosažení maximálního účinku komunikace uvnitř firmy trénuje Vlastní cesta účastníky na základní techniky Public Relations implementované do vedení zaměstnanců. Techniky, které pomáhají zaujmout, správně šířit povědomí a spoluutvářet dobré dlouhodobé vztahy s kolegy

Každý účastník tréninku spolu s lektorem hledá vlastní přirozený styl komunikace. Takový, který je mu blízký a je schopen jej rozvíjet. Poznat jej může v praktických příkladech, které bude realizovat. Hlavním cílem bude vytvářet správný dojem a přesvědčit stranu posluchače.   

Obsah školení komunikace

    • Aktivní versus pasivní komunikace – komunikace se zákazníkem, managementem

      • Jak zaujmout a nadchnout

      • Psychologie komunikace – hledání vlastního stylu, reakce ostatních, působení

      • Komunikace face to face – verbální komunikace, neverbální komunikace, po telefonu, …

      • Využití základní Public Relation nástrojů pro efektivní komunikaci uvnitř firmy

      • Komunikace změny
            • základní zásady pro zavedení změny

            • způsoby vytvoření vnitřního motivu pro změnu 

        • Aktivní reakce v rozhovoru na konkrétní téma

        • Vznik a předcházení konfliktů

        • Základy vyjednávání – rozbor situace, strategie vyjednávání, …

        • Cvičení na kameru a jejich rozbor a další.

      Jednotlivá témata budou protkána příklady z praxe a hlavně praktickým nácvikem účastníků v různých situacích v komunikaci se zákazníkem nebo s kolegou a s ohledem na pracovní pozice. Tréninkové příklady mohou být např:

          • získání týmu pro nový projekt

          • podpora bezpečnosti uvnitř firmy

          • eskalace problému / kolapsu výroby 

          • komunikace IT pracovníka s manažerem na téma dodržování bezpečnostních politik

          • zaujetí pro výsledky z přezkoumání systému

          • představení přínosů mapy procesů

          • zapojení do krizových opatření 

          • nadchněte zaměstnance pro změnu 

          • apod.

        Další příklady jsou vybrány z naší databáze po poskytnutí podrobnějších informací o stavu a dovednostech účastníků tréninku. Výrazně je přihlíženo ke komunikaci s lidmi na různých organizačních úrovních. 70% tréninku je věnováno praktickému nácviku komunikace s důrazem na působení na ostatní účastníky komunikace.

        Výsledek školení komunikace

        Poznání sebe sama v konkrétních situacích při komunikaci s interním zákazníkem (kolegy a vedoucími pracovníky). Odhalení vlastních praktických komunikačních dovedností. Příprava na vytváření dlouhodobě prospěšných vztahů prostřednictvím správné a efektivní komunikace. Zpětná vazba od ostatních účastníků a především lektora. Doporučení pro zefektivnění komunikace a vytváření kvalitních vztahů. Součástí tréninku je také příprava na konkrétní jednání nebo prezentaci. Účastníci tak odchází s vyřešeným vlastním případem.

        Reference

        Komunikaci jsem trénovali a trénujeme napříkald pro TPCA, FEI, TNT, Continental, Inex Spedition, Alphaduct, SONY DADC, J&T Management, ENEL, Honeywell, Kingspan, CZ Okna, Nuovo Caffe, Cukrárnu Cherry apod.