Víte, kdo z vašeho týmu je přetížený? Kdo je se zašívá? Kdy potřebujete opravdu dalšího člena týmu? To vše jsou otázky směrované na kapacitu pracovního místa. Bez jejího výpočtu si jen myslíte, že jste výkonní a máte všechny činnosti zaměstnanců optimalizované. Chcete vědět, jak nastavit a vypočítat kapacitu pracovní pozice? Registrujte se na náš webinář.
První úkol manažera při převzetí týmu je nastavit kapacity jednotlivých pracovních pozic. Nastavit je tak, aby plnil cíle firmy a dosahoval provozního zisku nebo definované přidané hodnoty. Nebudou-li zaměstnanci optimálně využívat pracovní fond, bude firma ztrácet až miliony ročně.
To, jak se mají vykonávat jednotlivé aktivity není dnes otázkou, jak je pracovník “zvyklý”, ale také otázkou optimálního provedení. Firmy pro své přežití potřebují optimalizovat náklady. Náklady jsou přímo úměrné způsobu provedení souvisejících aktivit zaměstnance. Zaměstnanec a jeho manažer tak drží v rukou část zisku nebo ztráty firmy. Bohužel, řada manažerů na výpočet kapacity nemá čas a nebo nemá vhodnou metodiku.
Hodnocení zaměstnance a týmu z hlediska kapacity
Naše metodika Vám může nastavit a optimalizovat kapacitu pracovního místa, ale i celého týmu a případně celé firmy. Snadno vyhodnotíte i výkon zaměstnance na základě toho, co reálně vykonává za práci. Dokážete:
Kolik zaměstnanců v týmu potřebujete
Kdy je zaměstnanec přetížený, nevytížený
Kde má zaměstnanec, tým těžiště práce
Kde je nastavena zástupnost a kde ne
Kdo má dobrý time management
Kdo je tahoun týmu
Kdy delegovat
Které aktivity automatizovat
…..
Představte si, že byste u každého pracovníka ušetřili až 200 hodin ročně. To znamená, že na 10 zaměstnanců můžete mít o jednoho méně nebo můžete dělat výkon vyšší o 1 zaměstnance. Cílem výpočtu kapacit často není propouštět, ale získat kapacitu na nové produkty, práci se zákazníky.
CÍL online WEBINÁŘE
- Nastavit si kapacitu pracovní pozice a případně týmu.
- Pochopení metodiky kapacity pro efektivní vedení týmu.
- Umět nastavit kapacitu administrativních zaměstnanců a zvýšit tak výkon firmy jako celku
PRAXE potřebuje aplikovat znalosti
Jen teoretické znalosti nestačí. Hlavní je schopnost použít znalosti prakticky ve vlastní situaci. Náš webinář je rozdělen na 2 části:
- získání základních znalostí pro stanovení kapacity pracovní pozice
- praktické řešení – popis a výpočet kapacity
Na webináři získáte ukázky práce s kapacitou z posledních více jak 10-ti let, které lektor získal z personálních a kapacitních auditů, optimalizace pracovních míst a zapracování nových zaměstnanců. Vyzkoušíte si vypočítat kapacitu vlastní pracovní pozice s využitím kalkulátoru kapacit Vlastní cesty.
PROGRAM
Část 1 – základní znalosti kapacity zaměstnance – 1 hod
- Zkušenosti a představení lektora
- Výkon firmy a kapacita pracovníků
- Metodika Vlastní cesty pro stanovení kapacity
- Kapacita pracovního místa – využití pro efektivní vedení týmu
- Jak začít a na co si dát pozor
Část 2 – praktické cvičení – 1 hod
- Otázky účastníků a diskuse
- Praktický příklad výpočtu kapacity vlastní pracovní pozice
- Závěry a zpětná vazba
REGISTRACE
Přihlaste se na webinář kliknutím na tlačítko registrovat:
Webinářem Vás provede
Jiří Střelec |
25 let praxe lektor managementu a leadershipuautor metodiky personálního a kapacitního auditu Vlastní cesty |
BONUS WEBINÁŘE
Na webináři jsme pro Vás připravili hned 2 bonusy:
- získáte 25% slevu na znalostní linii Krizový management – registrovat se můžete ZDE
- získáte 25% slevu na znalostní linii Komunikace pro manažery – registrovat se můžete ZDE
Neváhejte a registrujte se.