Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění?
Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu.
Vlastní cesta připravila pro malé a střední firmy nabídku auditu marketingu, práce s médii a public relations aktivit. Nabídka je určena pro všechny, kteří hledají optimální způsoby prezentace společnosti, produktů a zvyšování pozitivního image. Máme více jak 9-ti leté zkušenosti v oboru. Spolupracujeme s několika Public Relation agenturami a jsme schopni sestavit tým odborníků s ohledem na obor Vašeho zájmu.
Přínosy mediálního a marketingového auditu
- Reálný obraz o stavu marketingu, práce s médií a Public relations aktivit
- Odhalení kritických míst komunikace a prezentace společnosti
- Posouzení efektivity vynaložených financí na marketing, Public relations a práci s médii
- Návrhy a doporučení ke zvýšení synergických efektů
Postup auditu:
- Pohovor s klientem k nastavení cílů a rozsahu auditu
- Prostudování poskytnutých podkladů a získání dostupných informací
- Audit u klienta
- Hodnocení výsledků a formulace doporučení
- Předání závěrečné zprávy
Cena mediálního auditu
Cena je vždy stanovena indiviuálně s ohledem na cíle, rozsah a požadavky klienta. Většinou se pohybuje od 35.000 Kč bez DPH.