Představa, že na efektivní zpracování dat musíte mít speciální informační systém, nejlépe připravený na míru, je mylná. Většina firem a jejich zaměstnanců denně používá kancelářský balík Office / Microsoft 365. Máte jej? Pak máte přímo ve svých rukou jednoduchou, levnou cestu k automatizaci Vašich procesů a získání až milionových úspor. Provedeme Vás, jak využít potenciál Power BI. 

Denní operativa je poznamenána řadou opakovaných činností, kompletací dat do reportů, ověřováním, schvalováním, předáváním informacíNa zpracování takových rutinních operací potřebujete hodiny týdně. Právě takové činnosti je možné velmi snadno automatizovat a tím využít nástroje Power BI a Office / Microsoft 365.  

Chcete si ušetřit vlastní drahocenný čas? Přijďte na náš webinář.  

Cíle webináře 

  • Každý vlastník MS 365 má systém pro efektivní vedení firmy, kanceláře, týmu  

  • Jak prakticky využívat PowerBI  

  • Seznámit se s praktickými ukázkami úspor při práci s daty   

Program webináře  

  • Co nabízí kancelářský balík MS 365 

  • 30 služeb v rámci standardní licence  

  • Principy automatizace firemních činností  

  • Úspora času je úspora finančních a lidských zdrojů  

  • Jak dosahovat úspor s Power BI 

  • Praktická ukázka použití v Power BI 

  • zpracování excelových dat  

  • úspora kapacity při zpracování dat 

  • Praktické cvičení na nalezení potenciálu pro automatizaci 

  • Co děláte ručně nebo zbytečně 

  • Co by mohl zastat počítač 

V rámci automatizace a využití Power BI se zaměříme na základní reporty, které potřebuje většina firem. Power BI Vám umožňuje reporty plně automaticky zapracovávat podle předem stanoveného postupu.  

Manažeři získají on-line dostupné informace a mohou rychleji rozhodovat a flexibilněji reagovat na odchylky od plánu. Uspořením času administrativní práce získáme kapacitu pro zlepšení řízení, inovaci naší práce / procesů. 

Registrace 

Na vebináře se můžete registrovat kliknutím na tlačítko. 

Představení lektora 

    Tomáš Janů se věnuje analytice a také digitální transformaci administrativních úkonů. Automatizací tvorby reportů a principů lze dosáhnout výrazného zvýšení kapacity pracovníků. Tomáš se podílel na projektech vytváření reportů z více excelových zdrojů, zpracování dat pro přehled informací o nákupu a obratu expedice, vyhodnocování produktivity pracovníkůZabývá se zároveň maximálním využití funkcí v Microsoft 365.