Volat poradce: +420 737 279 917
VOLAT PORADCE: +420 737 279 917
Search
Close this search box.

Marketing pro penziony

Odlište se od ostatních tím, že nabídnete něco navíc. Připravte atraktivní pobyt pro svůj penzion, hotel nebo resort. Naučíme vás několik hledisek, jak definovat cílovou skupinu a ušít jí nabídku na míru.
Marketing_pro_penziony

Cílová skupina účastníků

Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu. 

Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Co však rozhoduje o tom, že zákazník přijede právě k Vám, že si vybere právě Váš balíček služeb? Co zákazník dnes potřebuje a jak se rozhoduje? 

Obsah

Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností. Kde se často dělají chyby při přípravě nabídek pro zákazníky a jejich následnou péči? Vše začíná u cílové skupiny, která rozhoduje o tom, zda budete úspěšní nebo ne. To je však jen začátek, dále je třeba nastavit správnou atraktivitu nabídky a bezpochyby komunikaci se zákazníkem. Více se dovíte na semináři.

1. Cílová skupina 

  • co to je cílová skupina?
  • stávající klientela, jak jste s ní spokojení?
  • chcete oslovit jinou cílovou skupinu?
  • co musíte dopředu vědět?

2. Definice cílové skupiny podle různých hledisek

  • geografické členění
  • socioekonomické členěni
  • demografické členění
  • behaviorální hledisko
  • jaké jsou potřeby, očekávání a požadavky cílové skupiny

3. Produkt na míru 

  • celoroční, sezónní, akční balíček – výhody a nevýhody
  • partnerství – synergický efekt 
  • trendy, vize, příležitosti 

4. Praktická tvorba produktu 

  • vytvoření pobytového balíčku  
  • marketingové tahy ke zvýšení atraktivity
  • kreativní obal – Je název produktu důležitý?  

Představení lektorů

Yveta Sommerová

Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne. 

Jiří Střelec 

Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.

Výsledek školení

Naučíte se posuzovat cílovou skupinu podle více hledisek, která přímo ovlivňují tvorbu a následně prodejnost pobytového balíčku. Bude znát praktické postupy, jak správně pracovat se zákazníky. Marketing se stane Vaším partnerem v podnikání.  

Cena

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.

Připravil/a

Sdílejte

Mohlo by Vás zajímat