Cílová skupina účastníků
Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu.
Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Co však rozhoduje o tom, že zákazník přijede právě k Vám, že si vybere právě Váš balíček služeb? Co zákazník dnes potřebuje a jak se rozhoduje?
Obsah
Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností. Kde se často dělají chyby při přípravě nabídek pro zákazníky a jejich následnou péči? Vše začíná u cílové skupiny, která rozhoduje o tom, zda budete úspěšní nebo ne. To je však jen začátek, dále je třeba nastavit správnou atraktivitu nabídky a bezpochyby komunikaci se zákazníkem. Více se dovíte na semináři.
1. Cílová skupina
- co to je cílová skupina?
- stávající klientela, jak jste s ní spokojení?
- chcete oslovit jinou cílovou skupinu?
- co musíte dopředu vědět?
2. Definice cílové skupiny podle různých hledisek
- geografické členění
- socioekonomické členěni
- demografické členění
- behaviorální hledisko
- jaké jsou potřeby, očekávání a požadavky cílové skupiny
3. Produkt na míru
- celoroční, sezónní, akční balíček – výhody a nevýhody
- partnerství – synergický efekt
- trendy, vize, příležitosti
4. Praktická tvorba produktu
- vytvoření pobytového balíčku
- marketingové tahy ke zvýšení atraktivity
- kreativní obal – Je název produktu důležitý?
Představení lektorů
Yveta Sommerová
Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne.
Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.
Výsledek školení
Naučíte se posuzovat cílovou skupinu podle více hledisek, která přímo ovlivňují tvorbu a následně prodejnost pobytového balíčku. Bude znát praktické postupy, jak správně pracovat se zákazníky. Marketing se stane Vaším partnerem v podnikání.
Cena
Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.