Trénink je určen především managementu, vedoucím, specialistům a interním auditorům. Jejím cílem je poskytnout fundované a v praxi použitelné informace potřebné pro pochopení a efektivní ovlivňování chování členů týmu a zvládání komunikace s nimi.
Cíle tréninku/aktivity:
- Vysvětlit zákonitosti sociálního chování člena týmu
- Naučit účastníky jejich rozeznání a efektivnímu využití
Organizace tréninku
Datum | dle dohody, tréninky je možné realizovat i o víkendu |
Místo | firemní prostory zákazníka, vhodnější by byly prostory mimo firmu |
Počet účastníků | max 10 |
Doba tréninku | cca 5 hod dle potřeby až 10 hod |
Lektoři | Vojtěch Bednář |
Trénink připravovaný lektory Vlastní cesty se zaměřuje na získání základních dovedností účastníků v trénované oblasti. Vždy tak, aby účastník byl schopen po ukončení tréninku, alespoň nějakou část skutečně použít ve svých praktických činnostech. To jsou důvody proč je připravován vždy s ohledem na:
- Aktuální potřeby firmy
- Připravované a očekávané dovednosti
- Znalosti pracovníků
- Řešené situace.
Níže přiložená nabídka je první návrh, který může být zcela změněn podle poskytnutých informací firmy. Lektoři zajišťují důvěrnost poskytnutých informací. Samozřejmostí je podepsání smlouvy o mlčenlivosti. Je tedy možné na tréninku pracovat s konkrétními daty a situacemi, které účastníci tréninku právě řeší. Tímto způsobem se zvyšuje účinnost tréninku. Lektoři také kombinují i více oborů pro zvýšení přínosů tréninku. Většina pracovníků dnes jen nevystačí se znalostmi jednoho úzce zaměřeného oboru, ale je třeba ostatní „nadchnout“ pro řešení, přenést požadavky do spolupracujících útvarů se zcela jiným zaměřením apod. To jsou důvody, proč do tréninku lektoři kombinují i další potřebné obory, kterými mohou být – modelování systému – metod – řešení – procesů – postupů, komunikace a prezentaci výsledků, sociologii a chování pracovníků apod. Naše tréninky jsou zaměřeny tak, aby si každý našel vlastní cestu k trénované oblasti a uměl ji využít.
Program tréninku sociální chování
Navržený program může být upraven po poskytnutí konkrétních příkladů nebo rozšířených požadavků firmy. Stěžejními body jsou
- Zákonitosti společenského chování člověka
- Firma jako sociální organizace; její působení na jednotlivce
- Chování jedince vůči týmu; pozice a role v týmu
- Potřeby jedince, týmu a jejich naplňování
- Chování jedince v týmu; identifikace a odcizení
- Nežádoucí chování jedince v organizaci a týmu
- Nežádoucí chování týmu v organizaci
- Management vztahů v týmu a organizaci
Jednotlivá témata jsou probrána v rámci přibližně pětihodinového cyklu. Cyklus lze podle potřeby zákazníka prodloužit v rámci jednoho dne, nebo rozdělit na dva dny (v takovém případě činí cca 8 – 10 hodin), kdy je možné věnovat větší čas individuálnímu tréninku účastníků.
Výsledek aktivity
Poznání zákonitostí sociálního chování pracovníka v týmu a porozumění mu na takové úrovni, aby účastníci dokázali tyto poznatky využít v praxi v rámci procesu auditu, hodnocení, ale také vedení, řízení a motivování.
Cena tréninku sociální chování
Cena je stanovena s ohledem na počet účastníků a dobu trvání. Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosím, kontaktujte nás.