Motto
Rád volím netradiční postupy. Proč? Již od roku 2007 probíhá výzkum, který na počátku zjistil, že na běžného „měšťáka“ cílí denně kolem 5 000 reklam. Dnes se toto číslo odhaduje na dvojnásobek. Jestli tedy zákazník denně vidí kolem 10 000 reklamních či obchodních sdělení, tak musíte doslova vyniknout. Být jiní. Proto pracuji s cestou zákazníka, protože každý komunikační kanál plní svou specifickou roli a je vhodné ho použít k jinému účelu.
Průběžně hledám stále nové postupy, protože hlavně po uvedení umělé inteligence a její začlenění do marketingových nástrojů se mění status quo. Vždy mě potěší, když odcházím ze školení s vědomím, že lze rutinu přenechat (ná)strojům a ušetřený čas umožní týmu se zaměřit na strategii, lidi a kreativitu.
Dovednosti a praxe
Webové stránky
Tvořím webové stránky, které vynikají designem, technickým řešení nebo snadnou administrací. Vždy s ohledem na uživatele – návštěvníky / zákazníky.
Webdesign
Dobrá orientace na webu je základ, aby se zákazník neztrácel a správně naporcovaný obsah, protože nechcete zákazníka zahltit a stresovat. Správně zvolené prvky toto dokážou i s ohledem na responzivitu webových stránek.
HR marketing
Většina firem komunikuje směrem ven. Nejčastěji k zákazníkům. Na zaměstnance ale už zapomínají. A pak se diví, že u nich nikdo nechce pracovat. Pojďme to změnit!
Poradenství | Mentoring | Školení
Od roku 2010 se věnuji rozvoji lidí a jejich znalostí a kompetencí. Mám zkušenosti jak s řadovými zaměstnanci, tak i s top managementem.
Marketingová komunikace – Firemní Image / Corporate Design / Internetová komunikace / Online komunikace / Digitální komunikace / Marketingový MIX / SWOT analýza
Hledám netradiční cesty a postupy, jak mohou firmy cíleně komunikovat se svými skutečnými zákazníky.
Copywriting
Opřete svůj marketing o texty, které fungují. Texty tvořím na míru vaší značce, produktům i zákazníkům. Copywriting musí být jasný, stručný, čtivý, poutavý, pravdivý, v souladu se SEO pravidly a hlavně psaný pro lidi. Jedině tak vybudujeme váš lovebrand.
Marketingová strategie | marketingová analýza
Firmu lze řídit intuitivně do určité úrovně. Pokud ale ví nejen vedení, ale i ostatní, čeho a jak toho dosáhnout, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.
Certifikáty