Volat poradce: +420 737 279 917
logo_vlastnicesta
VOLAT PORADCE: +420 737 279 917
Search
Close this search box.

Vedení lidí – pravidelný koučink nebo poradenství

5f6f071a7e538Koucink_poradentsvi__-_4

Poradenství, koučink, mentoring by mělo vyvolat trvalé změny ve firmě, u manažera i pracovníků k lepšímu. Trvalé změny vyžadují návyky, které se nevytvoří v době školení nebo jednorázovým poradenstvím. Pravidelnost (2 hod týdně), dohled na realizací a zkušenosti praktických poradců mohou vyvolat správné návyky, trvalé řešení na nejlepší možné úrovni. Hlavně někdo externí vám pomáhá dotahovat dohodnuté úkoly do konce. 

Školení částo nepřínáší výsledky

Firmy utrácí velké peníze za školení, poradenské dny a většinou zjišťují, že celá řada výborných myšlenek školitelů, lektorů, poradců zůstane tzv. „před realizací“. To nikomu nepomůže. Pracovníci po návratu ze školení většinou upadnou do stejného prostředí a operativního stereotypu. Nemají čas, sílu ani kapacity si sednout, zamyslet se, a nové poznatky transformovat do prostředí firmy.
Navíc celá řada otázek je napadne dodatečně, právě když začnou hledat řešení. Jenže lektor, poradce zde již není. Napřed se tedy novinka odloží, pak se odsouvají poznámky do kupy dalších papírů až zapadnou. Nový způsob práce, nové poznatky pro zlepšení efektivity zůstanou na školících materiálech. Manažeři jen vidí stejné chování, stejné chyby a účet za školení v desítkách tisíc.

Naším cílem a cílem sítě našich poradců, je vyvolávat trvale prospěšné změny, které závisí na změně myšlení. Myšlení, jak víme, nelze změnit za jeden den nebo jedno školení. To je důvod, proč Vlastní cesta nabízí pravidelná týdenní/14-ti denní krátké poradenské hodiny.

Profi poradenství – 2-4 hod týdně, měsíčně

Když se s vámi do práce pustí profesionální poradce, mentor, kouč tak je schopen za 2-4 hodiny vyřešit řadu problémů. Navíc 2 hodiny týdně se snadněji vyšetří než celý den. Navíc pravidlená opakovatelnost umožňuje:

  • Snadno si vybavit, co se dělo minule
  • Dopracovat připravená řešení a ověřit je
  • Sledovat realizaci a plnění řešení
  • Navázat a odpovědět na dodatečné dotazy

Naše nabídka pro vedení lidí a řešení firemních problémů 

Určeno proživnostníky, manažery, malé, střední a velké firmy
Perioda práce7 | 14 | 30 dní – určíme podle aktuální potřeby a řešených situací 
Témata, oborymanagement, marketing, strategie, systém, procesy, kvalita, komunikace, vajednávání a další dle aktuálně řešených problémů
Lokalita dle dohody Česká a Slovenská republika, EU

Malé peníze, trvalé změny

Ze zkušeností víme, že firma poradce nejvíce potřebuje pro nasměrování ke správnému řešení. Právě v ten moment, kdy řešení hledá. Svými názory a zkušenostmi může nejlépe pomoci poradce se zkušenostmi v oboru, ve kterém firma hledá řešení. Na většinu běžných problémů stačí identifikovat aktuální stav, určit změny a směry řešení. To poradce s praxí několika let v oboru do 2 hodin zvládá. Firma tímto způsobem poradenství získá v nejkratším čase nejcennější informace, které by jejich pracovníci mohli hledat hodiny, dny, měsíce. Jedná-li se o složitější problém, je možné jej rozfázovat, doplnit chybějící informace a vrátit se k němu další týden.
Poradce při další návštěvě si zkontroluje, zda navrhované řešení funguje a případně společně s pracovníky jej zlepší. Pomáhá pracovníkům řešení DOTAHOVAT DO KONCE! Tím dociluje trvalých změn ve firmě.

Počet účastníků 1-10
Cena za hodinu specialisty 2.500 – 5.000 Kč bez DPH
Forma osobní setkání nebo video online poradenství

Poznámka: cenu ovlivňuje lokalita, forma, zkušenosti poradce, opakovatelnost

Zkušenost, zásady a nejlepší praktiky

Specialisté Vlastní cesty jsou lidé, kteří několik let pracovali v oboru, ve kterém dnes poradují. Dokonce kombinují více oborů dohromady např. modelování systémů-komunikace, sociologie-média, atd. Někteří vedli, nebo stále vedou, vlastní firmy a mezinárodní projekty. To je udržuje v aktuálním dění a potýkají se se stejnými problémy jako jeho zákazníci.
Specialisté mají pro poradované obory připraveny nejlepší praktiky, které dokáží specificky použít pro zlepšení efektivity u zákazníka.
Specialisté dodržují tyto zásady:

  • Změna – jakoukoliv změnu (i myšlení, které je základem našeho jednání) může nejlépe vyvolat vlastní prožitek
  • Zábava – účastníci musí být v pohodovém stavu, bavit se a aktivně řešit konkrétní situace
  • Konkrétnost – tréninkové situace musí být blízké práci účastníků tréninku
  • Atraktivita – jsou využívány moderní metody, předpřipravené šablony apod.
  • Lidský přístup – lektor přistupuje k účastníkům individuálně, vše vysvětluje na praktických příkladech, navrhuje praktická řešení, dbá na základní komunikační aspekty
  • Přidaná hodnota – trénink musí přinášet přidanou hodnotu pro účastníky individuálně a pro firmu také.

Management, marketing, osobní rozvoj, HR – vyberte si, co potřebujete

Specialista by měl pomáhat pro aktuálně vzniklé situace. V momentě, kdy se tato situace právě řeší. To je doba, kdy dochází k nasměrování firmy, procesu nebo jen chování jednotlivce. Od správné myšlenky, správného řešení se odvíjí efektivita fungování. Představa – „to se pak operativně upraví“ – s sebou nese především navýšení ztrátových časů, vyšší dodatečné náklady, komplikované situace, otrávenost pracovníků atd.

Pravidelné poradenství je vhodné např. pro:

Připravil/a

Sdílejte

Mohlo by Vás zajímat