Vedení zaměstnanců je komplexní manažerská práce
Diskusního panelu se účastnili hosté z naprosto odlišných oborů a úrovní řízení. Všichni ale řeší velmi obdobné problémy. První diskuse se rozpoutala na téma “Jak při výběru pracovníka odhalit jeho přirozené schopnosti”. Lektor předvedl i ukázky, jak poodhalovat hodnoty pracovníka a jeho motivy při přijetí na konkrétní pracovní pozici. Zaměřil se také na chyby, které dělají manažeři, když se rozhodují, zda potřebují dalšího pracovníka nebo ne.
Další témata se věnovala i komunikaci a motivaci, která prochází každodenními aktivitami pří práci manažera s týmem. Byly diskutovány i způsoby na zvýšení angažovanosti pracovníků do konkrétně zadané práce. Závěrem lektor zhodnotil, že manažerem se může nazývat ten, kdo má znalosti vedení lidí od:
- strategie potřeby nových kompetencí, kapacity …
- nábor vhodného pracovníka na pracovní pozici
- správné nastavení platu a odměňování
- zapracování
- uvedení do týmu
- …..
- správného zadávání práce
- poskytování zpětné vazby
- …. až po rozvoj pracovníka samotného, jeho týmu a firmy
Znalost je prvním krokem. Druhým je schopnost správně uplatnit znalosti v praxi v kontextu firmy.
Partner diskusního panelu byl Development news.