Společně s vámi nastavíme správně produkty, firemní brand s ohledem na podnikatelský záměr a strategii firmy. Vybereme vhodné marketingové nástroje a strategii pro rozšíření produktů na trhu a oslovení správných cílových skupin, zákazníků. Marketing stavíme ruku v ruce s obchodními aktivitami a firemními procesy. Využijeme moderní technologie včetně umělé inteligence (AI), abychom maximalizovali vaše výsledky. Rozvineme vaše obchodní dovednosti a zajistíme, že váš marketing a obchod budou fungovat v dokonalé harmonii pro dosažení vašich cílů. Nevíte, jak na to? Náš specialista vám po pár otázkách navrhne nejvhodnější postup.
- Nastavíme vhodný brand
- Propojíme marketing s obchodem
- Natrénujeme obchodní dovednosti
- Vytvoříme marketingové a obchodní strategie
- Nastavíme marketingové a obchodní procesy
Správné nastavení marketingu a obchodu rozhoduje o tom, zda se o vás dozví právě ti zákazníci, kteří vás potřebují. Sladění marketingových strategií a obchodních aktivit zajišťuje konzistentní a efektivní komunikaci s vašimi cílovými skupinami a zákazníky. To nejen zvyšuje šance na úspěch každé kampaně, ale také optimalizuje rozpočty na marketingové aktivity, čímž se snižují náklady a zvyšuje návratnost investic. Moderní technologie, včetně umělé inteligence (AI), maximalizují vaše výsledky tím, že analyzují data a poskytují cenné insighty. AI také automatizuje opakující se úkoly, což vede k úsporám času a zefektivňuje práci týmu obchodníků. Celkově tento přístup zajišťuje, že vaše firma dosáhne svých cílů rychleji a efektivněji, s vyšší mírou úspěšnosti a spokojeností zákazníků. Níže jsou popsané klíčové oblasti firemní strategie. O tom, které je vhodné nasadit a jak, doporučuji se poradit se specialisty Vlastní cesty.
Branding – práce se značkou
Vytvoříme vám brand, který přesně vyjádří to, kdo jste a co děláte tak, abyste přitahovali zákazníky, o které stojíte. Společně projdeme cestu od úplného jádra vašeho podnikání, nastavení priority a hodnot až po odlišnosti vašich produktů a služeb. Díky tomuto procesu vytvoříme pevné základy a vizuální identitu značky podle klíčových hodnot, které rezonují s vaší cílovou skupinou. Naše práce nekončí vytvořením brand strategie. Pro vytvoření stabilních základů pro dlouhodobě rozpoznatelnou a zapamatovatelnou značku je klíčové vše správně zavést do firemní praxe a marketingových i komunikačních plánů. Důležité je také následné vyhodnocování a ověřování přínosů v číslech.
- na workshopu definujeme priority brandu
- najdeme hlavní pilíře značky
- určíme směřování podle brand strategie
- pomůžeme nasadit brand procesy do každodenního života firmy
- vytvoříme vizuální identitu Vašeho brandu a tonalitu komunikace – tone of Voice
- pomůžeme s implementací vizuální identity v celé firmě
- společně najdeme vaši odlišnost na trhu
Strategická myšlenka
Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsme neudělali na konci roku.
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.”
Strategické firemní/herní pole
Napřed si vymezte své vlastní unikátní strategické herní pole. Jde o to, co patří do firmy a co vše řídíte a v jakém to máte stavu. Jeden pohled může být:
- Produkty a služby
- Obchod a zákazníci
- Výroba
- Technologie
- Systém a infrastruktura
- Lidé
- ..
Více informací
Nenechte se ukolébat obecností těchto řízených oblastí. Důležití je jejich podstata a smysl pro podnikatelský záměr a vaši vizi. U každé zvolené oblasti si definujte v jakém stavu se nachází a jakých konkrétních hodnota dosahuje. Například – máme 30 produktů s 10 produktů vyprodukuje 80% obratu atd.
Lze využít model Canvas nebo jen logické myšlení. V každém případě použijte vizuální modelování, usnadní vám si klíčové informace snadněji zapamatovat a vysvětlit je i kolegům.
SWOT ANALÝZA - KLÍČOVÉ FAKTORY VLASTNÍHO ÚSPĚCHU
- MAX-MAX strategie– maximalizací silných stránek – maximalizovat příležitosti
- MIN-MAX strategie– minimalizací slabých stránek – maximalizovat příležitosti
- MAX-MIN strategie– maximalizací silných stránek – minimalizovat hrozby
- MIN-MIN strategie– minimalizací slabých stránek – minimalizovat hrozby