Volat poradce: +420 737 279 917

Marketing a obchod

Společně s vámi nastavíme správně produkty, firemní brand s ohledem na podnikatelský záměr a strategii firmy. Vybereme vhodné marketingové nástroje a strategii pro rozšíření produktů na trhu a oslovení správných cílových skupin, zákazníků. Marketing stavíme ruku v ruce s obchodními aktivitami a firemními procesy. Využijeme moderní technologie včetně umělé inteligence (AI), abychom maximalizovali vaše výsledky. Rozvineme vaše obchodní dovednosti a zajistíme, že váš marketing a obchod budou fungovat v dokonalé harmonii pro dosažení vašich cílů. Nevíte, jak na to? Náš specialista vám po pár otázkách navrhne nejvhodnější postup.

Správné nastavení marketingu a obchodu rozhoduje o tom, zda se o vás dozví právě ti zákazníci, kteří vás potřebují. Sladění marketingových strategií a obchodních aktivit zajišťuje konzistentní a efektivní komunikaci s vašimi cílovými skupinami a zákazníky. To nejen zvyšuje šance na úspěch každé kampaně, ale také optimalizuje rozpočty na marketingové aktivity, čímž se snižují náklady a zvyšuje návratnost investic. Moderní technologie, včetně umělé inteligence (AI), maximalizují vaše výsledky tím, že analyzují data a poskytují cenné insighty. AI také automatizuje opakující se úkoly, což vede k úsporám času a zefektivňuje práci týmu obchodníků. Celkově tento přístup zajišťuje, že vaše firma dosáhne svých cílů rychleji a efektivněji, s vyšší mírou úspěšnosti a spokojeností zákazníků. Níže jsou popsané klíčové oblasti firemní strategie. O tom, které je vhodné nasadit a jak, doporučuji se poradit se specialisty Vlastní cesty. 

Vytvoříme vám brand, který přesně vyjádří to, kdo jste a co děláte

Branding – práce se značkou

Vytvoříme vám brand, který přesně vyjádří to, kdo jste a co děláte tak, abyste přitahovali zákazníky, o které stojíte. Společně projdeme cestu od úplného jádra vašeho podnikání, nastavení priority a hodnot až po odlišnosti vašich produktů a služeb. Díky tomuto procesu vytvoříme pevné základy a vizuální identitu značky podle klíčových hodnot, které rezonují s vaší cílovou skupinou. Naše práce nekončí vytvořením brand strategie. Pro vytvoření stabilních základů pro dlouhodobě rozpoznatelnou a zapamatovatelnou značku je klíčové vše správně zavést do firemní praxe a marketingových i komunikačních plánů. Důležité je také následné vyhodnocování a ověřování přínosů v číslech.

  • na workshopu definujeme priority brandu
  • najdeme hlavní pilíře značky
  • určíme směřování podle brand strategie
  • pomůžeme nasadit brand procesy do každodenního života firmy
  • vytvoříme vizuální identitu Vašeho brandu a tonalitu komunikace – tone of Voice
  • pomůžeme s implementací vizuální identity v celé firmě
  • společně najdeme vaši odlišnost na trhu

Strategická myšlenka

Buď 4 hod týdně věnované strategii nebo dlouhý seznam co vše jsme neudělali na konci roku. 
Absence strategického myšlení se pozná podle věty – “Jak jsme to mohli vědět.” 

Jak se naučit strategické myšlení

Kurz pro interní firemní mentory

Jiří Střelec

Strategické firemní/herní pole

Napřed si vymezte své vlastní unikátní strategické herní pole. Jde o to, co patří do firmy a co vše řídíte a v jakém to máte stavu. Jeden pohled může být:

  • Produkty a služby
  • Obchod a zákazníci
  • Výroba
  • Technologie
  • Systém a infrastruktura
  • Lidé
  • ..
Více informací

Nenechte se ukolébat obecností těchto řízených oblastí. Důležití je jejich podstata a smysl pro podnikatelský záměr a vaši vizi. U každé zvolené oblasti si definujte v jakém stavu se nachází a jakých konkrétních hodnota dosahuje. Například – máme 30 produktů s 10 produktů vyprodukuje 80% obratu atd.

Lze využít model Canvas nebo jen logické myšlení. V každém případě použijte vizuální modelování, usnadní vám si klíčové informace snadněji zapamatovat a vysvětlit je i kolegům.

SWOT ANALÝZA - KLÍČOVÉ FAKTORY VLASTNÍHO ÚSPĚCHU

Znáte své herní pole a víte, co obsahuje? Pak je nejvyšší čas v něm najít, co jsou vaše silné stránky, slabé stránky. Stále je to málo! Je třeba si definovat příležitosti nebo hrozby, které vám vaše externí prostředí nabízí nebo hrozí.
Zpracujete-li SWOT analýzu, odhalíteklíčové faktory svého úspěchuna kterých můžete stavět další úspěch firmy. Podle výsledků společně určíme správnou strategii, kterou SWOT analýza nabízí
 
  • MAX-MAX strategie– maximalizací silných stránek – maximalizovat příležitosti
  • MIN-MAX strategie– minimalizací slabých stránek – maximalizovat příležitosti
  • MAX-MIN strategie– maximalizací silných stránek – minimalizovat hrozby
  • MIN-MIN strategie– minimalizací slabých stránek – minimalizovat hrozby
Jsem jediní v České republice, kteří používají unikátní kombinaci na vyhodnocení SWOT analýzy. Rádi vás ji naučíme a aplikujeme na vaši firmu. Oddělíme tak falešné představy od prakticky použitelných faktorů úspěchu.

Model strategie

Naučíme vás velmi jednoduchý a účinný model, způsob, jak připravit firemní strategii. Před lety Jiří Střelec připravil model, který ověřil v desítkách firem. Model, který dokáže po krátkém vysvětlení používat každý pracovník firmy. Model, který můžete používat další roky pro řízení celo-firemní strategie nebo jen strategie oddělení nebo týmu.
Model Vás přivede od současného stavu do vysněné vize a měřitelných výsledků. Navíc model strategie podporuje vznik synergie.
Společně bude hledat několik strategických cest jak dosáhnout nejrychleji – nejlevněji – s co nevyšší přidanou hodnotou vaší vize.
Nechte se provést specialistou na strategie a vytvořte krásnou vizuální strategii na které se vám bude chtít každý týden pracovat a sledovat jak se blížíte k naplnění svých cílů.